Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud člověk chce volit a má volbu pouze ze dvou kandidátů, tak vybere toho,který se mu zdá přijatelnější.Prezident Zeman mi někdy sedí a někdy nesedí. Nedovedu si však představit, že by nám měl prezidentovat druhý kandidát ze šlechtického rodu ( ty pan prezident Masaryk nesnášel ) a navíc člověk, který má ženu ve Vídni a jeho syn také nežije u nás. Jeho manželka má Čechy tak ráda, že by k nám nešla a také neumí česky. To by byla první dáma. Mimo to chci rozumnět tomu , co prezident říká ne pouze nějaké zvuky, kterým není rozumnět. A na Slovensku mám mnoho přátel a nikdy bych jim něco nevykládal k tomu, co si zvolili a milý pane pisateli, to bych očekával od Vás také.

2 0
možnosti
Foto

Až v poslední době? To si děláte legraci, že;-D

0 0
možnosti
Foto

Bohužel, máte pravdu ! (Já jsem ale Zemana nevolil.R^)

1 0
možnosti

:-)  Jak píše kolega přede mou, vámi uváděný vzor byl národem vypískán! Zemanovi také ukazovali červené karty, ale ten to má na háku. Já ho pamatuji a vnímám od. ledna 89. kdy napsal na tehdejší dobu velmi odvážný článek, kde perfektně popsal celou situaci tehdejší doby. Ten se nepotřebuje nikomu vtírat, je mimořádně chytrý a je to osobnost, která se neposadí na zadek, před každým moulou. 

     Jinak jak Vám někdo radí, zameťte si nejdříve před vlastním prahem ! 

RvRvRv

4 0
možnosti

Také ho mám rád, přestože má hromadu chyb, tak konkurenci převyšuje. Jediná chyba z mého pohledu je, jak se těší na euro. Přesto je pro nás přínosem. Do té doby se snad EU rozpadne....

3 2
možnosti

Podle mě polovina voličů zblbla a zvolila si za prezidenta soudně usvědčeného lháře a spolupachatele (společně s Klausem) současného politického a mravního marasmu.

3 2
možnosti
Foto

Autor to napsal dobře. Já jsem prezidenta volil a jelikož se chová tak jak se vždy choval nejsem překvapen. Jestli je někdo překvapen tak asi neví koho volí, ale to je každého chyba. Myslím si jako autor, že problém není v Zemanovi, ale ve voličích a někdo by je snad radši vyměnil. To jde, ale špatně. "Pozrite sa na "slovenský vzor", ako to treba urobiť" http://www.zemavek.sk/articles/view/lavrov-sa-na-slavine-stretol-s-ovaciami-kisku-dav-vypiskal

3 0
možnosti

autore nedejte na vzteklý řev pražské kavárny, která dodnes nerozchodila porážku, ani na jejich současné mediální a médii zfanatizované spojence, my dobře víme co jsme si zvolili a věřím že v tuto chvíli, by volby opět dopadly stejně!

- pravda, můj jmenovec žádná výhra není, ale prostě byl nejmenší zlo z toho výběru co tehdy byl :-/

2 5
možnosti

vyhral podvodem a lzi.

5 3
možnosti

...nooo...byl jsem teď pár dní na Slovači...a poslouchal názory vás...Slováků...na vašeho prezidenta.....možná bychom si měli ...my i vy...nejprve zamést pře prahem vlastním...než začneme kecat o nepořádku před prahem sousedovým....:-/

3 0
možnosti

Zemana zvolila ta natvrdlejší část národa, která nepostřehla, že za závojem bonmotů se skrývá tvář lháře, sobce a kaprice.

7 4
možnosti

Já vůl, že jste mne nevaroval..?

2 0
možnosti

Nevolil jsem ho a dobře jsem věděl ,že jeho zvolení je velká chyba. Sám sebe v žertovném tónu v předvolební diskuzi označil za ruského agenta a všichni se jen smáli nadsázce. Máte pravdu, nezbývá než počkat na volby a doufat, že většina voličů bude mít rozum. Jinak Vám samozřejmě velmi a upřímně závidím Vašeho pana prezidenta Kiska. Máte štěstí, bratři Slováci. Jinak karma.R^

6 3
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Pozorovateľ od susedov

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články