Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Milé prekvapenie

S veľkým záujmom sledujem Česko-Slovensko má talent. Posledné kolo (13. 11.) ma veľmi prekvapilo.

Veľmi ma zaujímalo ako bude spievať Diana Kalash, po tom, čo p. Jaro Slávik povedal, že si myslí, že deti do tejto súťaže nepatria. Úplne s ním súhlasím, ale... Súhlasím s p. Luciou Bílou, že Diana Kalash má ešte dosť času...

Lucie Bílá mi pripravila veľké prekvapenie. Očakával som, že sa pridá k Jarovi Slávikovi a pustí do finále Vertigo. To, že dala hlas Diane Kalash ma prekvapilo, ale ešte viac ma prekvapilo, jej zdôvodnenie, prečo tak hlasovala. Keď povedala, že by jej to jej otec neodpustil, keby Diane Kalashovej nedala hlas, zostal som úplne "namäkko".

V dnešnej dobe sa už málokedy stáva, že si deti vážia svojich rodičov a medzi slávnymi ľuďmi je úplnou raritou, aby sa verejne priznali k svojmu vzťahu k rodičom. 

Veľmi si vážim Lucií Bílou a teraz viem, že si ju môžem vážiť nielen pre jej spev, ale aj pre jej charakter. Kiežby sa to dalo povedať aj o všetkých ostatných verejne známych ľuďoch. 

Autor: Jan Eliáš | čtvrtek 17.11.2011 7:40 | karma článku: 6,72 | přečteno: 503x
  • Další články autora

Jan Eliáš

Pár slov o vlakoch "zdarma"

Odvtedy, čo vláda SR zaviedla cestovanie vlakom zadarmo, ubehlo už dosť času na to, aby bolo možné posúdiť, či je tento "projekt" úspešný...

3.4.2017 v 7:30 | Karma: 11,29 | Přečteno: 460x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Pred voľbami ste ho nepoznali?

V poslednej dobe si všímam naštvanosť obyvateľstva na Miloša Zemana a premýšľam, čo sa to stalo s českým národom...

9.4.2015 v 17:15 | Karma: 19,19 | Přečteno: 727x | Diskuse| Politika

Jan Eliáš

O pätorčatách a o ostatných

Keď som prvý raz v televízií počul správu, že sa majú narodiť pätorčatá, bral som to ako holý fakt. Potom som zistil, že matka je rómka. Zaujal ma príbeh tejto rodiny.

12.6.2013 v 12:50 | Karma: 17,41 | Přečteno: 1019x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Miloš Zeman alebo "kníže" Schwarzenberg?

Výsledok 1. kola prezidentských volieb ma milo prekvapil. Myslel som si, že výsledok 1. kola je dopredu jasný, keďže televízie sa riadili prieskumami verejnej mienky a do televíznych debát pozývali Miloša Zemana a Jana Fischera.

16.1.2013 v 16:10 | Karma: 7,28 | Přečteno: 659x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Kto je zodpovedný?

Keˇsom si na iDNES.cz prečítal, že ČSSD chce bojovať proti cirkevným reštitúciám rozposielaním zloženiek, ktoré majú občania poslať vláde na preplatenie, onemel som od úžasu.

20.8.2012 v 7:35 | Karma: 10,09 | Přečteno: 539x | Diskuse| Osobní

Jan Eliáš

Nie je jediný

Mysleť si, že David Rath je jediný politik, jediný úradník, ktorý je zapletený do korupcie, je naivné. Premýšľal som, ako je to možné, že polícia prišla na machinácie Davida Ratha.

28.5.2012 v 8:00 | Karma: 10,32 | Přečteno: 461x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Prezident

S veľkým záujmom som si na TV Nova vypočul rozhovor s Václavom Klausom. Bol som plný očakávania a Václav Klaus ma nesklamal.

9.3.2012 v 0:00 | Karma: 18,69 | Přečteno: 931x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Akí sme?

Na iDNES.cz som si prečítal správu o dievčatku, ktoré zrazila dodávka a šofér ušiel. Stalo sa to v Číne. Správa uvádzala, že dievčatku pomohol osemnásty okoloidúci človek, ktorý zavolal sanitku.

20.10.2011 v 8:30 | Karma: 7,72 | Přečteno: 405x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

Rómsky problém

O rómskom probléme sa roky hovorí, ale za posledných dvadsať rokov sa v tejto oblasti urobilo veľmi málo.

13.9.2011 v 6:07 | Karma: 12,80 | Přečteno: 1472x | Diskuse| Společnost

Jan Eliáš

O Českej televízií

Veľmi ma zaujal rozhovor, ktorý poskytol serveru iDnes.cz bývalý riaditeľ TV Nova, pán Petr Dvořák.

26.8.2011 v 9:53 | Karma: 7,09 | Přečteno: 987x | Diskuse| Média

Jan Eliáš

O rozhovore

Zaujal ma rozhovor s predsedom KDU-ČSL Pavlom Bělohrádkom a tak som sa rozhodol, že aj ja napíšem pár viet. Tu sú!

15.8.2011 v 19:51 | Karma: 6,08 | Přečteno: 669x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Pozorovateľ od susedov

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články